To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2520

L'aprenentatge cooperatiu a la ZER de Llierca
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 El treball cooperatiu és una metodologia important per aconseguir un model d’escola inclusiva. L’objectiu d’aquesta investigació qualitativa és conèixer quina percepció tenen els mestres i les mestres de la ZER del Llierca sobre el treball cooperatiu. L’instrument que s’ha utilitzat per recollir aquesta informació han estat els qüestionaris. A través del correu electrònic, s’han passat els qüestionaris a tot el professorat de la ZER, el qual de manera voluntària i anònima els han contestat. Després s’ha fet una anàlisi d’aquests i se n’ha extret com a conclusió principal que el professorat coneix, ha sentit parlar i són conscients que el treball cooperatiu és una metodologia interessant a treballar a l’aula i al centre, però fins al moment no s’ha adoptat com a eina constant al dia a dia a l’escola. Cooperative learning is an important methodology to achieve an inclusive school model. The aim of this research is to know which is the perception of the teachers working on the rural schooling zone of Llierca (ZER del Llierca), in La Garrotxa, Catalonia about cooperative learning. The means used to collect that information have been questionnaires. Through emails, questionnaires were sent to all teachers working on ZER del LLierca, that voluntarily and anonymously have answered them. Then, the relevant information was extracted and analysed. The main conclusion drawn is that the teachers have heard, know and are conscious that cooperative learning is an interesting methodology to work at classrooms and school, but so far it hasn't been taken as a daily tool for learning at schools.
Educació inclusiva
Ensenyament -- Treball en equip
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
trealu_a2013_ca ... aprenentage_cooperatiu.pdf 579.6 KB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters