Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2515

Anàlisi de les idees prèvies d’alumnes d’educació primària sobre astronomia
Bahillo i Moreno, Núria
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Els coneixements previs són el punt de partida per a construir un coneixement de forma significativa. Cal analitzar-los i tenir consciència dels models mentals dels infants per a poder fer un canvi conceptual que ens porti del coneixement intuïtiu al coneixement científic. És per això que aquesta investigació fa un anàlisi d’aquests coneixements en el contingut d’astronomia. El mètode de recollir les dades és fa a través d’una entrevista a 10 nens i nenes de 6 a 7 anys d’una escola pública de Sabadell. Les dades interpretades es representen en taules i gràfics. Els resultats ens demostren que l’experiència pròpia fa que els infants construeixin els seus propis models mentals.
The previous knowledge is the starting point to building knowledge in a significant way. It must be analyzed and take into account the mental models of children in order to make a conceptual change that leads from intuitive knowledge to scientific knowledge. That's why this research analyzes this knowledge into the astronomy content. Data is collected through an interview with 10 children aged 6 to 7 in a public school in Sabadell. All the interpretable data are represented in tables and graphs. The result of this shows that personal experiences make the children build their own mental models.
Curs 2012-2013
17-05-2013
Educació primària
Astronomia -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
135 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2013_bahillo_nuria_analisi_idees.pdf 1.895 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem