Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2505

Transferència de bones pràctiques educatives amb TIC a una escola bressol de nova creació
Argelagués Febrer, Meritxell
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 L’escola bressol és el primer centre educatiu on els infants tenen accés a l’era digital després de l’entorn familiar que és el primer que reben després del seu naixement. Aquests centres educatius també han de donar resposta a la societat digital que hi ha actualment per tal d’aconseguir un desenvolupament integral de l’infant. Per realitzar aquesta integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) al centre és important una bona formació per part dels docents i tenir clar quins són els elements que fan una bona pràctica TIC. En el present treball final de grau s’aprofundeix en les bones pràctiques educatives en l’ús de les TIC i, posteriorment, es realitza una proposta de transferència de les mateixes a una escola de nova creació. The nursery is the first school where children have access to the digital media after the family, which is the earliest environment they have after being born. These schools also have to respond to the current digital society to ensure the complete development of the child. In order to effectively integrate Technologies of the Information and Communication (TIC) within nurseries, the teachers must receive appropriate training, as well as be aware of the key elements for good TIC practices. This final degree project presents the best educational practices for applying TIC, followed by a proposal to integrate it into a newly established school.
-Escoles bressol
-Innovacions tecnològiques -- Ensenyament
-Tecnologia educativa
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem