dc.contributor |
Universitat de Vic |
dc.contributor.author |
Martori, Joan Carles |
dc.contributor.author |
Hoberg, Karen |
dc.date |
2007 |
dc.identifier |
Martori Cañas, J.C. & Hoberg, K. 2007, "Distribució espacial de la població immigrant a Osona. Una aproximació quantitativa", Ausa, vol. 23, no. 159, pp. 43-57. |
dc.identifier |
0210-5853 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10854/2397 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2397 |
dc.description |
Un fet clau pel coneixement de la població
immigrant i el disseny de polítiques
d’acollida és la seva distribució territorial.
Els indicadors de segregació residencial
són una eina molt útil. En aquest article es
proposen mesures contrastades internacionalment
i s’apliquen al cas osonenc considerant
Osona com a conjunt i també estudiant
per separat el casos de Vic i Manlleu.
Tot i ser una comarca amb un percentatge
rellevant de població immigrant no es donen
situacions segregatives que sí es troben
en l’àmbit metropolità. |
dc.description |
A key factor in understanding the immigrant
population and the design of reception
policies is its territorial distribution.
The indicators of residential segregation
are very useful tools. The article proposes
internationally-recognised measures applied
to Osona, considered as a whole and
also studying separately the cases of Vic
and Manlleu. Even though it is a county
with a significant percentage of immigrant
population there are no segregational situations
like those that can be found in the
greater metropolitan sphere. |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Patronat d'Estudis Osonencs |
dc.rights |
(c) Patronat d'Estudis Osonencs, 2007 |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Segregació (Osona) |
dc.subject |
Immigrants |
dc.subject |
Integració social |
dc.title |
Distribució espacial de la població immigrant a Osona. Una aproximació quantitativa |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/publishedVersion |