dc.contributor |
Casanovas Catalá, Montserrat |
dc.contributor |
Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social |
dc.contributor.author |
Rovira Sanz, Georgina |
dc.date |
2016-02-23T13:31:15Z |
dc.date |
2016-02-23T13:31:15Z |
dc.date |
2012 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/56633 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/56633 |
dc.description |
El present treball d’investigació té com a objectiu proposar una eina Web 2.0, un sites de Google, per a l’ensenyament de l’anglès des d’un punt de vista competencial a l’Educació Primària. El sites s’ha dissenyat seguint les necessitats actuals de l’aula i del currículum, aprofitant el ventall de possibilitats que ofereix el recurs, per tal que es pugui observar i deixar patent que el docent pot disposar d'un instrument específic d'organització pròpia i d'interacció amb els seus alumnes que contribueixi a l’adquisició de les competències comunicatives en l’aprenentatge de l’anglès a educació primària. |
dc.language |
cat |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Educació primària |
dc.subject |
Llengua anglesa |
dc.subject |
Sites Google |
dc.subject |
Web 2.0 |
dc.subject |
Anglès -- Educació primària |
dc.title |
Disseny d'un sites de Google com a eina d'aprenentatge pel treball de la competència comunicativa en l'àrea de llengua anglesa a l'educació primària |
dc.type |
masterThesis |