Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/49245

Les 10 ciutats més visitades mundialment i el seu fenomen 2.0
Esteve Blasco, Aida
Martín Fuentes, Eva; Universitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia
La primera part correspon a tota aquella informació referent al contingut teòric del treball, primerament trobem una breu descripció de la importància del turisme que ens ajudarà a situar i a enllaçar la següent part relacionada amb Internet i totes les seves eines que hi deriven. En la segona part del treball he realitzat una recerca d'informació de dades corresponents als destins que volem estudiar, com ara, cercar la pàgina web oficial del destí i les visites anuals que reben, cercar les seves xarxes socials i el ressò que tenen al públic, mirant els seguidors dels quals disposen, i en el cas de les plataformes d'imatge i vídeo, hem cercat el nombre de publicacions que han estat pujades pels respectius usuaris i la retro-alimentació que existeix. Posteriorment, hem realitzat un estudi d'aquestes dades, on hem realitzat correlacions de Pearson entre les variables, per poder observar si existeix o no alguna dependència entre ambdues i analitzar-ne els resultats obtinguts. Per finalitzar aquest treball, hem realitzat les conclusions on després de observar i analitzar els resultats corresponents a les correlacions de Pearson esmentades anteriorment, no podem afirmar que hi ha una influència entre el món tecnològic i el turisme.
-Turisme
-Xarxes socials
-Promoció turística
-Ciutats
-Turisme
-Ciutats -- Turisme
-Promoció turística
-Xarxes socials
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
aesteveb.pdf 1.043 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem