dc.contributor |
Martín Fuentes, Eva |
dc.contributor |
Universitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia |
dc.contributor.author |
Camara Camara, Fatou |
dc.date |
2015-12-07T11:12:22Z |
dc.date |
2015-12-07T11:12:22Z |
dc.date |
2015-05 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/49244 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/49244 |
dc.description |
El present estudi analitza la literatura més rellevant sobre la generació dels
Millennials en el seu comportament envers a les activitats turístiques que
realitzen i els seus hàbits i usos de les noves tecnologies abans, durant i
després de realitzar un viatge.
També pretén conèixer quines estratègies segueixen les grans empreses
turístiques per satisfer i adaptar-se a les noves necessitats d’aquesta generació
que, realitzant la literatura bibliogràfica i amb els resultats obtinguts, observem
que els Millennials són joves que, el fet de poder estar permanentment
connectats en els seus viatges i poder realitzar reserves a través dels seus
dispositius mòbils i tabletes és un factor importantíssim a l’hora de triar, per
exemple, allotjament o empresa d’intermediació. |
dc.language |
cat |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Millennials |
dc.subject |
Turisme |
dc.subject |
Internet |
dc.subject |
Xarxes socials |
dc.subject |
Noves tecnologies |
dc.subject |
Generació Y |
dc.subject |
Turisme |
dc.subject |
Xarxes socials en línia |
dc.title |
Millennials: la generació que revoluciona el turisme |
dc.type |
bachelorThesis |