dc.contributor.author |
Casanovas Catalá, Montserrat |
dc.date |
2015-04-24T10:35:08Z |
dc.date |
2015-04-24T10:35:08Z |
dc.date |
2002 |
dc.identifier |
0213-8581 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/48164 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/48164 |
dc.description |
En aquest article es proposen algunes activitats per
integrar la WWW com a eina didàctica a l’aula d’anglès
a partir d’un breu recorregut per algunes pàgines
web que ofereixen material per als nivells d’educació
infantil i de cicle inicial. És en aquests nivells, per la
recent introducció de la llengua anglesa en la instrucció
reglada, en els quals s’observa un dèficit més
acusat de material i on la WWW pot oferir una bona
gamma de recursos per pal·liar aquest dèficit. |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Graó |
dc.relation |
Reproducció del document publicat a http://guix.grao.com/revistes/guix/288-la-televisio-programacio-consum-i-utilitzacio-didactica/internet-a-l-aula-d-angles |
dc.relation |
Guix: elements d'acció educativa, 2002, núm. 288, p. 65-69 |
dc.rights |
(c) Graó, 2002 |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
TIC |
dc.subject |
Didàctica de l'anglès |
dc.subject |
Anglès -- Didàctica |
dc.subject |
Tecnologia de la informació |
dc.subject |
Internet en l'ensenyament |
dc.title |
Internet a l'aula d'anglès |
dc.type |
article |
dc.type |
publishedVersion |