dc.contributor.author |
Selfa Sastre, Moisés |
dc.date |
2015-03-20T11:49:39Z |
dc.date |
2015-03-20T11:49:39Z |
dc.date |
2015 |
dc.identifier |
0213-8581 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/48080 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/48080 |
dc.description |
La relació entre l’escola i la universitat esdevé fructífera quan tots dos agents creen espais de reflexió i actuació
on puguin actuar recíprocament. En aquest article, s’hi mostra alguns d’aquests espais en què l’escola
i la universitat troben punts de convergència: la recerca, la innovació docent, la construcció d’una nova
cultura acadèmica i la creació de grups de treball i de jornades on participen tant representants de l’escola
com de la universitat. |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Graó |
dc.relation |
Reproducció del document publicat a http://guix.grao.com/revistes/guix/412-la-relacio-escola-universitat/espais-i-models-de-collaboracio-entre-l-escola-i-la-universitat |
dc.relation |
Guix: elements d'acció educativa, 2015, núm. 412, p. 12-15 |
dc.rights |
(c) Graó, 2015 |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Escola |
dc.subject |
Universitat |
dc.subject |
Recerca |
dc.subject |
Innovació |
dc.subject |
Col·laboració |
dc.subject |
Universitat i escola |
dc.subject |
Ensenyament -- Innovacions |
dc.title |
Espais i models de col·laboració entre l'escola i la universitat |
dc.type |
article |
dc.type |
publishedVersion |