dc.contributor.author |
Selfa Sastre, Moisés |
dc.date |
2015-03-20T11:10:39Z |
dc.date |
2015-03-20T11:10:39Z |
dc.date |
2014 |
dc.identifier |
0213-8581 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/48078 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/48078 |
dc.description |
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull
de poesies de caràcter popular per conèixer les característiques bàsiques
d’aquest gènere literari; la lectura i el comentari de l’estructura i
dels elements dels textos recollits, i l’escriptura posterior de poemes a
partir de tirallongues poètiques. L’única finalitat de les diferents activitats
proposades és escriure textos poètics a partir de les vivències i de
les experiències personals de l’alumnat, amb l’objectiu de desenvolupar
la competència comunicativa escrita. |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Graó |
dc.relation |
Reproducció del document publicat a http://guix.grao.com/revistes/guix/402-multinivell-a-lacute-escola-rural/escribim-poemes-al-segon-cicle-de-primaria-primers-resultats |
dc.relation |
Guix: elements d'acció educativa, 2014, núm. 402, p. 48-51 |
dc.rights |
(c) Graó, 2014 |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Escriptura de poemes |
dc.subject |
Tirallongues |
dc.subject |
Creació literària |
dc.subject |
Poesia |
dc.subject |
Creació literària |
dc.subject |
Poesia -- Educació primària |
dc.title |
Escrivim poemes al segon cicle de primària: primers resultats |
dc.type |
article |
dc.type |
publishedVersion |