Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/47976

Introducció de les TIC en educació física. Estudi descriptiu sobre la situació actual.
Prat Ambrós, Queralt; Camerino Foguet, Oleguer; Coiduras Rodríguez, Jordi L.
La incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i els seus recursos digitals als centres escolars està propiciant un aprenentatge autònom que combina la presencialitat de l"aula amb activitats semipresencials a internet. Com es fa realitat això en l"educació física? En aquest article descrivim l"ús que fa el professorat d"educació física de la ciutat de Lleida de les tecnologies per a l"aprenentatge i el coneixement (TAC) en els centres d"educació secundària que tenen implantat el projecte EduCAT 2.0. L"estudi permet acostar-nos als propòsits del professorat d"educació física sobre la incorporació de les TIC en la seva pràctica professional i, en particular, en la seva explotació didàctica a les aules (TAC). Els resultats ens permeten determinar els motius que expliquen les dificultats trobades pels professionals en l"ús d"aquestes eines digitals i les causes per les quals no s"introdueixen actualment en la docència de l"educació física.
The integration of information and communication technology (ICT) and digital resources in schools is promoting independent learning that combines classroom methods with semi face-to-face internet activities. How is this done in physical education? In this paper we describe how physical education teachers in Lleida use learning and knowledge technology (LKT) in secondary schools which are in the EduCAT 2.0 project. The study examines the goals of physical education teachers in the integration of ICT in their professional practice and in particular in their use of it in their classroom teaching (LKT). Our findings reveal the reasons for the difficulties encountered by teachers in using these digital tools and the grounds why they are not currently introduced into physical education teaching.
2013
TIC
Tecnologies per a l'Aprenentatge i el Coneixement
Innovació docent
Tecnologia de la informació
Innovacions tecnològiques
Technological innovations
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
cc-by-nc-nd (c) els autors, 2013
Artículo
Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
020193.pdf 804.1 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a