Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/47405

Estudi sobre la qualitat percebuda dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida: Centre de Democràcia i Cappont
Bergé Comella, Jordi
Universitat de Lleida. Facultat de Ciències de l'Educació; Pelegrí Viaña, Xavier
Aquesta activitat es centra en l’estudi de la qualitat percebuda per part dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida. L’anàlisi s’ha basat en dos centres en concret, Democràcia i Cappont. Per a l’elaboració d’aquesta investigació, s’han combinat tècniques quantitatives i qualitatives. Per una banda, s’ha utilitzat l’escala SERVQUAL per conèixer la percepeció que tenen les persones usuàries dels serveis esmentats i per l’altra, s’han realitzat entrevistes a estudiants del grau de Treball Social que han fet les pràctiques als centres estudiats. Els resultats, ens han servit per poder observar els elements més ben valorats i els aspectes sobre els quals cal incidir per millorar l’atenció. Finament, hem exposat quines creiem que són les modificacions que caldria introduir i quins són els aprenentatges personals d’aquesta investigació. This activity focuses on the study of the quality perceived by the users of basic social services in the city of Lleida. The analysis focused on two centers in particular, Democràcia and Cappont. For the preparation of this research have combined quantitative and qualitative techniques. On the one hand, it has used the scale SERVQUAL to know the perception that have the people users of the social services and for the other, we has used interviews to students of degree of Social Work that have done the practical in the centres studied. The results have helped us to observe the most valued aspects. We also know that we must improve to provide better service. Finely, we explained what we believe are the changes that should be introduced and the personal learnings from this research.
-Qualitat
-Qualitat percebuda
-Serveis socials
-Gestió de la qualitat total
-Treball social
-Serveis socials
-Treball social
-Qualitat
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
jbergec.pdf 2.417 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem