Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/47319

Anàlisi de la imatge corporativa. L'estratègia de comunicació de Danone
Dan, Iulia
Universitat de Lleida. Facultat de Lletres; Nieto Ferrando, Jorge
Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) que exposem és una aproximació analítica a la importància i conseqüències de la imatge corporativa. El present estudi pretén determinar quins són els elements que contribueixen a la creació d’una imatge corporativa favorable i com aquesta influeix en la conducta dels públics. Aquesta anàlisi inclou una especial referència als nous mitjans digitals, més concretament les xarxes socials, i com aquests ajuden en el procés de la creació d’imatge corporativa. Partirem d’un conjunt de conceptes teòrics realitzant un estat de la qüestió que permeti orientar i concretar el tema a tractar i, en base a aquesta fonamentació teòrica, iniciarem una investigació per determinar quina és l’estratègia de comunicació que utilitza Danone i com ha aconseguit construir-la.
This Final Project is an analytical approach to expose the importance and consequences of the corporate image. This study aims to identify the elements that contribute to creating a favorable corporate image and how this influences the behavior of the audiences. This analysis includes a special reference to the new digital media, specifically social networks, and how these help in the process of creating corporate image. We start with a set of theoretical concepts making a state of affairs which allows direct and specify the topic and, based on this theoretical foundation, we will initiate an investigation to determine the communication strategy used by Danone and how managed to build it.
06-2013
Comunicació corporativa
Vídeo corporatiu
Estratègia de comunicació
Imatge corporativa
Comunicació
Xarxes socials
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
cc-by-nc-nd
77 p.
bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
IDan.pdf 2.572 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem