Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/46653

Elaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònic
Bonastre Marsal, Laia
Granollers i Saltiveri, Toni; Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
En aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari.
07-2013
Experiència d'usuari
Comerç electrònic
Avaluació heurística
Interacció home-ordinador
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
cc-by-nc-nd
124 p.
masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
lbonastrem.pdf 1.896 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem