Elaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònic

Author

Bonastre Marsal, Laia

Other authors

Granollers i Saltiveri, Toni

Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior

Publication date

2013-10-08T06:54:55Z

2013-10-08T06:54:55Z

2013-07



Abstract

En aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari.

Document Type

masterThesis

Language

Catalan

Subjects and keywords

Experiència d'usuari; Comerç electrònic; Avaluació heurística; Interacció home-ordinador

Rights

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca

This item appears in the following Collection(s)