dc.contributor |
Calero Fernández, Ma. Ángeles |
dc.contributor |
Universitat de Lleida. Facultat de Lletres |
dc.contributor.author |
Sala Martínez, Carme |
dc.date |
2013-05-13T07:49:28Z |
dc.date |
2013-05-13T07:49:28Z |
dc.date |
2013-05 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/46596 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/46596 |
dc.language |
spa |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Instituto Cervantes |
dc.subject |
Efecte washback |
dc.subject |
Examens DELE |
dc.subject |
Portfoli Europeu de les Llengües (PEL) |
dc.subject |
Llenguatge i llengües -- Ensenyament |
dc.subject |
Castellà -- Ensenyament -- Estudiants estrangers |
dc.title |
Impacto de la evaluación en el proceso de enseñanza-aprendizaje de ELE del Instituto Cervantes de Varsovia |
dc.type |
masterThesis |