Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/97569

La implementació dels ECTS a la titulació de Formació del Professorat : fomentant l'aprenentatge significatiu mitjançant b-learning, metodologies didàctiques innovadores i l'avaluació contínua
Lorenzo Ramírez, Núria
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat de Barcelona
14-02-2011
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Estudiants de magisteri -- Formació -- Catalunya
Ensenyament universitari -- Metodologia
Espai Europeu d'Educació Superior
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
41 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2007MQD00157
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2007MQD157.pdf 1.435 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Boix, Roser; Cano García, Elena; Cayuso, Mercedes; Defis, Otília; Llop i Giner, Josep Manuel; Lorenzo Ramírez, Núria; Pla i Molins, Maria; Pujol, M. Antònia (Maria Antònia)
Mallart i Navarra, Joan; Lorenzo Ramírez, Núria; Valls i Montserrat, Ramona
Rajadell, Núria; Lorenzo Ramírez, Núria