Data: |
2010 |
Resum: |
How does classroom interaction contribute to language learning? This study aims at identifying and interpreting some patterns of teacher-student interaction within an EFL classroom. Different interactional patterns and strategies are examined through the self-observation of the teacher's own performance as a student-teacher during her practicum period in a secondary school. |
Resum: |
En quina mesura la interacció a l'aula fomenta l'aprenentatge de les llengües? Aquest treball de recerca té com a objectiu identificar i interpretar algunes de les pautes d'interacció professor/alumne dins d'una classe d'anglès. S'examinen diferents pautes i estratègies d'interacció mitjançant l'autoobservació de la professora en pràctiques durant la seva estada de pràctiques a un institut. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús |
Llengua: |
Anglès |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Interacció educativa ;
Anglès ;
Ensenyament |