Título:
|
Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas
|
Autor/a:
|
Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Campmany, Miquel |
Resum:
|
Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era convencional en un nou entorn i amb un consumidor evolucionat.
La segona part consta d'un apartat pràctic en el qual es realitza una enquesta per veure en quin grau afecta i és efectiva la publicitat tradicional així com les noves formes de publicitat. A més de l'opinió de gent del carrer, s'han realitzat diverses entrevistes a professionals de l'entorn publicitari que han aprofundit en aquest tema. |
Fecha de creación:
|
23-11-2010 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Marques comercials Publicitat Mitjans de comunciació de massa Consumidor |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
93 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|