Title:
|
Software libre y Web 2.0 en la Educación Secundaria
|
Author:
|
Gil Mediavilla, Manuel
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya |
Abstract:
|
Este proyecto ha sido pensado con un triple objetivo: Desarrollar una guía para el profesorado que desee introducirse en el uso de metodología didácticas basadas en Software Libre y la Web 2.0.Escribir un documento de consulta que sirva de base para desarrollar y utilizar diferentes herramientas de Software Libre y Web 2.0 dirigidas a cualquier etapa de la Educación Secundaria (ESO, F.P y los PCPI). Realizar un estudio del uso y conocimiento del Software Libre y la Web 2.0 entre los alumnos de los Programas de Cualificación Profesional Inicial. |
Abstract:
|
Aquest projecte ha estat pensat amb un triple objectiu:El desenvolupament d'una guia per al professorat que vulgui introduir-se en l'ús de metodologia didàctiques basades en programari lliure i la Web 2.0.La redacció d'un document de consulta que serveixi de base per a desenvolupar i utilitzar diferents eines de programari lliure i Web 2.0 dirigides a qualsevol etapa de l'Educació Secundària (ESO, FP i els PCPI).Realitzar un estudi de l'ús i del coneixement del programari lliure i la Web 2.0 entre els alumnes dels Programes de Qualificació Professional Inicial. |
Abstract:
|
This project has been designed with three objectives:To develop a guide for teachers willing to get into the use of teaching methodologies based on Free Software and the Web 2.0.To write a guide to serve as a basis for the development and use of different Free software and Web 2.0 tools aimed at any stage of Secondary Education (in Spain ESO, FP and PCPI).To conduct a survey of the knowledge and use of Free Software and Web 2.0 among students of Initial Vocational Training Programs. |
Publication date:
|
2010-09-16 |
Subject(s):
|
-Internet in education -Web 2.0 -Internet en l'ensenyament -Web 2.0 -Internet en la enseñanza -Web 2.0 |
Rights:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type:
|
Master thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|