To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/3291

Marketing i realitats del 22@ : Estudi del desenvolupament i implantació del Pla Especial d'Infrastructures del 22@ i aplicació de les seves teories a l'àmbit del Campus Universitari de Llevant
Gual Grau, Xavier
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori; Junyent Comas, Rosa; Villares Junyent, Míriam
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil
-Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Projecte urbà
-Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Planejament urbà
-Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Ordenació del territori
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Aspectes econòmics
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Aspectes socials
Bachelor Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters