To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/570

Campaign rhetoric: A model of reputation
Aragonés, Enriqueta; Postlewaite, Andrew
Universitat Pompeu Fabra. Departament d'Economia i Empresa
-electoral campaigns
-reputation
-commitment
-Microeconomics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Working Paper
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Aragonés, Enriqueta; Postlewaite, Andrew
Aragonès, Enriqueta; Gilboa, Itzhak; Postlewaite, Andrew; Schmeidler, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
Aragonès, Enriqueta; Gilboa, Itzhak; Postlewaite, Andrew; Schmeidler, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
 

Coordination

 

Supporters