Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/58656

Comunicación interna: una asignatura pendiente en las empresas españolas. Pautas para potenciar la intercomunicación empresarial
Rojas Presa, Marta
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Piera Miquel, Mercedes
2010-05-17
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació en les organitzacions
Empreses
Espanya
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
68 p.
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-ROJAS-2010.pdf 396.0 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters