Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/5205

Los soportes publicitarios emergentes del medio exterior: hacia una interacción con el consumidor: la tecnología y la creatividad al servicio de la publicidad exterior
Aguado Durán, Nacho
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana, Eva 1972-
10-03-2008
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat exterior
Consumidors
Entorn social
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
132 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-AGUADO-2008(1).pdf 462.9 KB PDF
TFC-AGUADO-2008(2).pdf 4.171 MB PDF

Mostra el registre complet del document