Title:
|
La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación
|
Author:
|
Velat Castillo, Pablo
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Fernández Alonso, Isabel |
Resum:
|
En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones. |
Publication date:
|
2008-03-05 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Televisió programes de televisio |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Pages:
|
65 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|