Título:
|
Sobre el Art Director. Paradigmas creativos: W. Addison, P. Rand y F. Depero
|
Autor/a:
|
Comadrán de Frutos, Yvonne
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber |
Resum:
|
El present projecte descriu els inicis de la comunicació visual i la importància d’aquesta
per els comerços que van néixer a rel de la Revolució Industrial. Analitza el moviment
modern i l’aparició de la figura del Art Director als Estats Units en una època liderada per l’Avantguardisme i el Futurisme. S’endinsa en els treballs de tres figures importants en el món del disseny gràfic: William Addison, Paul Rand i Fortunato Depero. L’objectiu d’aquest treball es mostrar la influencia d’aquestes figures en la publicitat. |
Fecha de creación:
|
19-04-2010 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Disseny gràfic Direcció d'art Avantguardisme Futurisme |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
124 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|