Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/42870

Dead-End Jobs or Career Opportunities? Advancement opportunities in call centers
Mañé Vernet, Ferran; Benner, Chris
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia
2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Centres d'atenció telefònica
Empreses de serveis
Promoció professional
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Document de treball
1988 - 0812
Documents de treball del Departament d'Economia;2009-12
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
DT. 2009 - 12 electr.pdf 407.2 KB PDF

Mostra el registre complet del document