Abstract:
|
Els objectius que pretén assolir aquest projecte s'enumeren a continuació:
Interacció en la generació de gràfiques
Possibilitat de poder graduar manualment els límits de valoració de les
gràfiques, fins ara el càlcul es fa internament sense la possibilitat de
modificar-lo segons les necessitats.
Correcció de càlculs interns
Es va veure que alguns càlculs que feia el programa podrien portar a
confusió o eren erronis. Es modificaran aquestes funcionalitats
modificant els càlculs pertinents.
Automatització en l’elaboració d’informes
El format actual que extreia el software diferia bastant del model final
que es presenta als clients, de manera que el procés de reestructuració
era força costós i es perdia molt de temps adequant-lo. De manera que
es modificarà el codi del programa per a extreure els informes el més
semblant possible al model final per a automatitzar la feina.
Informe Punts forts, punts dèbils i aspectes a millorar
Fins el moment aquest procés es feia manualment, la persona avaluava
les gràfiques i feia la separació pertinent. Ara s’afegirà una nova
funcionalitat que extraurà un nou informe amb aquesta informació ja
processada.
Categories per comentaris
El programa no contempla la possibilitat de classificar els comentaris. De
manera que un cop es llistaven no hi havia manera per a poder-los
classificar si no era manualment. El que es farà és modificar el disseny
de la Base de Dades per a incloure aquesta nova funcionalitat i així a
l’hora d’inserir els comentaris poder-los afegir a una categoria concreta.Realització de comparatives
Aquest punt tampoc el contempla el software actualment, per la qual
cosa aquesta funcionalitat s’havia de fer manualment. Ara s’afegirà
aquesta opció i es podran extreure gràfiques comparatives i informes per
a poder avaluar les progressions dels diversos clients estudi rere estudi.
Fer un anàlisi de dispersió per preguntes
Una de les casuístiques necessàries en alguns casos es poder ensenyar
al client una gràfica de dispersió de les diferents preguntes dels tests, de
manera que es pugui veure com ha estat avaluada una determinada
pregunta.
Diverses millores en l’usabilitat del software
S’han trobat diverses mancances del software en l’aspecte d’usabilitat.
Finestres que no deixen veure la totalitat de les dades, Navegació molt
limitada i poc entenedora, gràfiques, disseny conceptual poc clar,
problemes en la transició de procediments, ...
Estudi de mercat
Analitzar les solucions que hi ha actualment al mercat per a fer un estudi
de les debilitats / fortaleses del nostre producte vers al d’altres empreses
del sector. |