To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1718

Una pràctica de simulació de cas: la resolució de problemes i el procés diagnòstic
Serrat Sellabona, Elisabet
-Metacognició
-Aprenentatge basat en problemes
-Simulació, Mètodes de
-Espai Europeu d'Educació Superior
-Metacognition
-Problem-based learning
-Simulation methods
-European Higher Education Area
Tots els drets reservats
Article
Article - Published version
Universitat de Girona. Departament de Psicologia.
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sidera Caballero, Francesc; Serrat Sellabona, Elisabet; Serrano Ortiz, Jèssica; Rostán Sánchez, Carles; Caño, Agnès; Amadó Codony, Anna
Villar, Esperança; Viñas i Poch, Ferran; Torrent Jerez, Anna; Serrat Sellabona, Elisabet; Rostán Sánchez, Carles; Caparrós Caparrós, Beatriu; Cabruja i Ubach, Teresa; Aymerich Andreu, Maria; Albertín Carbó, Pilar
Serrat Sellabona, Elisabet; Olmo, Raquel; Sanz Torrent, Mònica
 

Coordination

 

Supporters