Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/1698
Título:
|
Espai corporal i praxi constructiva grafomotora a l'edat pre-escolar
|
Autor/a:
|
Jubert i Gruart, Joaquim; Navarra Alzamora, Josep; Vallès Majoral, Eduard
|
Abstract:
|
En totes les investigacions sobre I'evolució ontogeneticadel nen es parteix d'una serie de pressuposits que,plantejats d'una manera explícita o no, determinen el seuenfoc i les seves conclusions teoriques. La relació existententre desenvolupament i aprenentatge n'es un dels mesimportants. Aquesta relació pot considerar-se com a unidireccional(a/ el desenvolupament es una condició previaa I'aprenentatge o b/ I'aprenentatge és desenvolupament)o be com a mútua i interdependent |
Materia(s):
|
-Aprenentatge sensoriomotor -Ensenyament preescolar -Infants -- Desenvolupament -Motricitat en els infants -Perceptual-motor learning -Preschool education -Child development -Motor ability in children |
Derechos:
|
Tots els drets reservats |
Tipo de documento:
|
Artículo |
Editor:
|
Universitat de Girona
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem