Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/3583

Educació ambiental en camins tradicionals : una proposta de guia interpretativa pel camí de les Tosques
Badia Cabré, Roser
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències; Boada, Martí, 1949-
El primer bloc del treball, que ocupa en extensió la major part del projecte, permet una aproximació a la figura que juga el medi ambient i l’educació ambiental en la societat i en el moment actual. Al mateix temps, s’analitza el context ambiental que envolta el Parc Natural de les Muntanyes de Prades per tal de donar a conèixer l’entorn immediat del camí de les Tosques. Finalment, es descriu l’origen i els diversos camins tradicionals existents, procurant la informació necessària per entendre el valor i el potencial de que disposa aquest viari. El segon bloc, d’altra banda, resulta d’una selecció d’informació del primer i de noves aportacions, en una guia per la realització d’un itinerari autoguiat d’educació ambiental per aquest camí. Aquesta proposta es materialitza en la localització, anàlisi i interpretació de l’itinerari pel camí de les Tosques, i en l’elaboració d’una guia d’educació ambiental per a realitzar-lo.
2006-09
Educació ambiental -- Catalunya
Educació ambiental -- Metodologia
Itineraris de la natura -- Prades (Catalunya : Massís)
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
Guia itinerari.pdf 10.49 MB PDF itinerari
Projecte.pdf 3.652 MB PDF projecte

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters