Comunicación efectiva en Redes Sociales de contenido efímero. Snapchat
Caraballo Curiel, Sadery María
Blanco, Josep Ma. (Josep Maria)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017
Descripció: 59 p.
Resum: El reto de la tendencia hacia el contenido efímero en las redes sociales representa una dificultad para los profesionales del marketing cuando se trata de analizar y crear casos de éxito una vez finalizadas las campañas ya que los datos generados desaparecen y muy pocos están a disposición de las empresas. En esta investigación se analizará desde las distintas perspectivas de la comunicación que intervienen en la comunicación de campañas digitales a través de redes sociales con contenido efímero, en este caso Snapchat, y buscaremos las variables que influyen en que el mensaje sea eficaz.
Resum: The challenge towards ephimeral content in social media networks represents a difficulty for marketers when it comes to analize and generate success cases of study after a digital campaign is finished, as the generated data disappear and very few are available to the Brand. This research will analyze the communication involved in the digital campaigns throught ephemeral social networks, in this case, Snapchat. And will look for the variables that make a message effective in the application.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Snapchat (Firma) ; Aplicacions mòbils



59 p, 11.7 MB

22 p, 704.8 KB

2 p, 43.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2017-11-09, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir