To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/117042

Towards the implementation of OSCE in undergraduate nursing curriculum: a qualitative study
Solà Pola, Montserrat; Pulpón Segura, Anna M.; Morín Fraile, Victoria; Sancho, Raúl; Clèries, Xavier; Fabrellas i Padrès, Núria
Universitat de Barcelona
-Valoració d'infermeria
-Avaluació curricular
-Currículums (Ensenyament)
-Competències bàsiques en educació
-Formació
-Infermeria
-Avaluació dels estudiants
-Objective Structured Clinical Examination (OSCE)
-Nursing assessment
-Curriculum evaluation
-Curricula (Courses of study)
-Competency based education
-Training
-Nursing
-Rating of students
-Objective Structured Clinical Examination (OSCE)
cc-by-nc-nd (c) Churchill Livingstone, 2017
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Article
Article - Accepted version
Elsevier
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Solà Pola, Montserrat; Pulpón Segura, Anna M.; Fabrellas i Padrès, Núria; Morín Fraile, Victoria; Icart Isern, M. Teresa (Maria Teresa); Sancho Agredano, Raúl
Solà Pola, Montserrat; Garrido Aguilar, Eva María; Úbeda Bonet, Inmaculada; Morín Fraile, Victoria; Sancho Agredano, Raúl; Fabrellas i Padrès, Núria
Solà Pola, Montserrat; Fabrellas i Padrès, Núria; Pulpón Segura, Anna M.; Sancho Agredano, Raúl; Olivé Ribas, M. Engracia
Solà Pola, Montserrat; Garrido Aguilar, Eva María; Úbeda Bonet, Inmaculada; Morín Fraile, Victoria; Sancho Agredano, Raúl; Fabrellas i Padrès, Núria
Morín Fraile, Victoria; Sancho, Raúl; Vázquez Archilla, Manuel; Sarria Guerrero, José Antonio; Estrada Masllorens, Joan Maria; Galimany Masclans, Jordi; Guix i Comellas, Eva Maria; Rubio i Serrano, Laura; Maestre González, Elena
 

Coordination

 

Supporters