Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/293475

The Influence of hosting mega-event on destination branding in terms of tourism in private sector point of view. Case study of Olympic Games in Sochi (Russia), 2014
Sergeeva, Antonina
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
Tutora: Gilda Hernández
10-2017
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Ciutats -- Promoció -- TFM
Ciutats -- Màrqueting -- TFM
Màrqueting territorial -- Rússia -- TFM
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
© L'autor/a
105 p.
Trabajo fin de máster
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
The Influence o ... ourism_Research Thesis.pdf 2.280 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem