To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/107554

Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire-mslq-in engineering students in Colombia
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; García Carrillo, Àgueda; Olarte Dussan, Fredy Andres
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció; Universitat Politècnica de Catalunya. GIIP - Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Engineering--Education
-MSLQ
-self-regulated learning
-learning strategies
-motivation to learn
-psychometric research
-engineering education
-Enginyeria -- Ensenyament
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
Tempus Publications
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; García Carrillo, Àgueda; Olarte Dussan, Fredy Andres
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda
Moreno Rojas de Sánchez, Sidia Bertilda; Lopez Cabrera, Victor; Picota Cano, Paulo; Gongora Blandon, Mario; Fields Melo, Leonardo; García Carrillo, Àgueda
 

Coordination

 

Supporters