Abstract:
|
El present Treball de Final de Grau, que porta com a títol Model per a l’obertura
de nous mercats de materials d’enginyeria en països àrabs, pretén presentar un
arquetip òptim d’entrada a alguns dels mercats àrabs més significatius del món.
Per a realitzar aquest propòsit, el treball es concentra en dues de les àrees més
representatives de la cultura àrab, per una banda la zona del Magrib al nord
d’Àfrica i per un altre la zona del Orient Mitjà. Tanmateix, aquestes àrees són
representades per els següents països aràbics: Algèria, Marroc, Tunísia, Qatar,
Emirats Àrabs i Kuwait.
El cos del treball es divideix en 4 gran blocs de continguts. El primer punt
introdueix al lector en el concepte del comerç internacional, a més de presentar
els països àrabs mencionats en el primer paràgraf. En el segon punt, en canvi, es
procura entrar ja en la idea de l’exportació, tot destriant els diferents punts a
tenir en compte en relació a l’acció. El tercer punt es centra en l’obertura d’un
nou mercat, de manera que el lector sàpiga la manera de procedir en aquest
tipus d’activitat. Per últim, el quart punt, unifica els coneixements dels anteriors
punts, amb l’idea de presentar les singularitats principals dels mercats àrabs
indicats, per arribar al objectiu final de revelar al lector el seu procés d’obertura. |