To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/112851

El contexto académico como factor diferenciador en la transición a la universidad
Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè
Universitat de Barcelona
-Adaptació escolar
-Estudiants universitaris
-Adaptació (Psicologia)
-Student adjustment
-College students
-Adaptability (Psychology)
(c) Universidade do Vale do Itajaí, 2013
Article
Article - Published version
Universidade do Vale do Itajaí
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Llosa, Josep; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Ferrater Martorell, Cèsar; Figuera Gazo, Pilar; Grifols, J. A.; Jou i Mirabent, David, 1953-; Martínez, Ma. Celia; Redaño, Àngel; Torrado Fonseca, Mercè; Vives i Santa-Eulàlia, Eduard
Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva
Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva
Torrado Fonseca, Mercè; Valls, Rosa; Berlanga, Vanessa; Figuera Gazo, Pilar
 

Coordination

 

Supporters