To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/113299

La pedagogia 'povera': una pedagogia del reciclatge
Esteruelas i Teixidó, Albert; Laudo, Xavier
Universitat de Barcelona
En aquest article presentem una nova forma d'entendre la pedagogia inspirada en l'art povera (1967): la pedagogia povera. És una pedagogia del reciclatge, líquida, de les veritats en plural, de l'experiència no planificada, antidogmàtica, marginal i mutant. Amb un peu a la postmodernitat, es centra en l'idea d'emancipació defugint, però, els enfocaments de les pedagogies oficials, materialistes o positivistes... i s'allunya especialment dels «emancipadorismes dogmàtics» que situen la llibertat i la igualtat com a «punt d'arribada».
-Teoria de l'educació
-Filosofia de l'educació
-Postmodernitat
-Educational theory
-Philosophy of education
-Postmodernity
cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Article
Article - Published version
ICE Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters