To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/96712

Aplicació i avaluació de les competències de l’àmbit cientificotècnic al currículum de 1er de ESO de tecnologia mitjançant ABP (Aprenentatge per projectes) i treball cooperatiu
Bescós Grilló, Margarita
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cabrera-Bean, Margarita
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Problem-based learning
-Educational technology
-Tecnologia
-Ensenyament
-Projectes
-Aprenentatge
-Scratch
-Picaxe
-Aprenentatge basat en problemes
-Tecnologia -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters