Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/287874

La motivación en la empresa. Los factores higiénicos y motivacionales de Frederick Herzberg
San Antonio Sanchón, Thais
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia; Acereda Extremiana, Amparo
La actual competitivitat empresarial ha fet que molts directius i responsables començin a crear valor en les seves empreses a través dels seus empleats. No hi ha dubte que avui, hi ha molts executius que equivocadament creuen que darrere d'un treballador feliç i motivat en el seu treball, estan només els diners, per això l'objectiu del treball present serà veure si és cert, seguint la teoria de Herzberg, que només els diners o els beneficis empresarials són suficients perquè els treballadors es sentin motivats i feliços. Per fer-ho, s’ha recollit informació sobre 369 treballadors en actiu de diferents edats, amb diferents càrrecs i provinents de diferents empreses, utilitzant una tècnica d'anàlisi tipus test amb escala de Likert. Els resultats han demostrat que avui dia encara son moltes les empreses que deixen de banda els factors motivacionals a l’hora de tractar amb els seus empleats.
22-06-2017
159.9 - Psicologia
Motivació del personal
Satisfacció en el treball
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
71 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-SAN_ANTONIO-2016.pdf 1.311 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem