Título:
|
L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores
|
Autor/a:
|
Arbonés Sotomayor, Àngela,
|
Otros autores:
|
Gandol Casado, Ferran |
Resum:
|
El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa
la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació
Primària. |
Fecha de creación:
|
07-06-2017 |
Materias (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Materia(s):
|
Innovacions educatives Tecnologia de la informació Educació infantil Educació primària |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Páginas:
|
60 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|