Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/283859

Profesorado novel y feedback del tutor. Un estudio de casos
Beginning teacher and tutor feedback. A case study.
Mayoral Serrat, Paula; Castelló, Montserrat
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2015
Professors d'educació secundària
Professors novells
Tutoria
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© RECP
18 p.
Artículo
Universidad de Granada
Profesorado. Revista de Currículum y Formación de Profesorado, 2015, Vol. 19, Núm. 1
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Mayoral y Castello 2015.pdf 324.9 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Cano Ortiz, Maribel; Mayoral Serrat, Paula; Liesa, Eva; Castelló, Montserrat
Liesa, Eva; Castelló, Montserrat; Carretero Torres, Mª Reyes; Cano Ortiz, Maribel; Mayoral Serrat, Paula