To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/102116

Marketing channels for small wineries: a means – end chain approach.
Escobar Gonzalez, Cristina; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. CREDA - Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Begudes
-Wineries
-Wine
-Spain
-Means-End chain
-Vi -- Indústria i comerç -- Catalunya
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Escobar Gonzalez, Cristina; Kallas, Zein; Gil Roig, José María
Reig Puig, Lourdes; Escobar Gonzalez, Cristina; Carrassón Lopez de Letona, Maite; Constenla Matalobos, Maria; Gil Roig, José María; Padrós Bover, Francesc; Piferrer Circuns, Francesc; Flos Bassols, Rosa
Flos Bassols, Rosa; Escobar Gonzalez, Cristina; Carrassón Lopez de Letona, Maite; Constenla Matalobos, Maria; Gil Roig, José María; Padrós Bover, Francesc; Piferrer Circuns, Francesc; Reig Puig, Lourdes
Escobar Gonzalez, Cristina; Flos Bassols, Rosa; Carrassón Lopez de Letona, Maite; Constenla, Maria; Padrós, Francesc; Piferrer Circuns, Francesc; Gil Roig, José María; Reig Puig, Lourdes
Escobar Gonzalez, Cristina; Kallas, Zein; Gil Roig, José María
 

Coordination

 

Supporters