To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101953

Using indirect blockmodeling for monitoring students roles in collaborative learning networks
Medina Medina, Esunly; Vega d'Aurelio, Davide; Meseguer Pallarès, Roc; Medina, Humberto; Ochoa, Sergio; Magnani, Matteo
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. CNDS - Xarxes de Computadors i Sistemes Distribuïts
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació
-Group work in education
-Internet in education
-Monitoring
-Collaborative work
-Social network services
-Teamwork
-Context
-Peer-to-peer computing
-Ensenyament -- Treball en equip
-Internet en l'ensenyament
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Medina Medina, Esunly; Meseguer Pallarès, Roc; Ochoa, Sergio; Medina, Humberto
Medina Medina, Esunly; Meseguer Pallarès, Roc; Ochoa, Sergio; Medina, Humberto
Vega d'Aurelio, Davide; Meseguer Pallarès, Roc; Freitag, Fèlix; Magnani, Matteo
Vega d'Aurelio, Davide; Magnani, Matteo; Montesi, Danilo; Meseguer Pallarès, Roc; Freitag, Fèlix
Vega d'Aurelio, Davide; Baig Viñas, Roger; Cerdà Alabern, Llorenç; Medina Medina, Esunly; Meseguer Pallarès, Roc; Navarro Moldes, Leandro
 

Coordination

 

Supporters