To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101164

A case study for measuring informal learning in PLEs
García Peñalvo, Francisco Javier; Conde García, Miguel Ángel; Alier Forment, Marc; Colomo Palacios, Ricardo
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
-Internet in education
-Education -- Effect of technological innovations on
-Informal learning
-PLE
-iPLE
-Interoperability specifications
-Learning management systems
-Personal learning environments
-Personalization
-Internet en l'ensenyament
-Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Amo Filvá, Daniel; Alier Forment, Marc; García Peñalvo, Francisco Javier; Fonseca Escudero, David; Casany Guerrero, María José
Galanis, Nikolaos; Mayol Sarroca, Enric; Alier Forment, Marc; García Peñalvo, Francisco Javier
Conde González, Miguel Angel; García Peñalvo, Francisco Javier; Alier Forment, Marc; Mayol Sarroca, Enric; Fernández Llamas, Camino
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Alier Forment, Marc; Mayol Sarroca, Enric; Casany Guerrero, María José
Piguillem Poch, Jordi; Alier Forment, Marc; Casany Guerrero, María José; Mayol Sarroca, Enric; Galanis, Nikolaos; García Peñalvo, Francisco José; Conde García, Miguel Ángel
 

Coordination

 

Supporters