Abstract:
|
El treball està enfocat a la creació d’escenes d’immersió a la realitat virtual mitjançant el motor
de videojocs multi plataforma Unity i el conjunt de dispositius de realitat virtual HTC Vive. En
aquest treball es busca avançar amb les tècniques de programació i creació d’escenes amb
l’editor de Unity.
S’ha plantejat un sistema de treball enfocat a la creació i disseny de tres aplicacions que
investiguen diferents camps d’estudi dins del món de Unity, la programació amb HTC Vive i la
interacció de les escenes amb els usuaris. Una de les tres aplicacions s’enfoca en el
desenvolupament de noves eines de software pel dispositiu HTC Vive, una altra s’enfoca a la
realització d’escenes per posar en pràctica els coneixements adquirits sobre Unity i, finalment la
última es centra en el disseny d’un serious game d’ajuda a la rehabilitació de persones amb
problemes motrius mitjançant la immersió virtual.
Cada aplicació treballa amb la seva pròpia sistemàtica la idea principal de millora tecnològica i
amb les tres es dona sentit a la totalitat del projecte.
Per aconseguir l’objectiu del projecte s’ha endinsat amb la programació utilitzant el llenguatge
C# i amb l’entorn de treball de l’editor de Unity. En la memòria es posa en context l’evolució de
la tecnologia dels dispositius de realitat virtual de l’actualitat, s’explica la tecnologia del sistema
HTC Vive, s’explica com utilitzar l’editor de Unity per programar un videojoc i s’explica com
treballar i programar l’editor per la creació d’un videojoc de realitat virtual amb HTC Vive. |