Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/106667
Título: | Incidència de diferents modalitats de tutoria per petits grups en els aprenentatges dels estudiants |
---|---|
Autor/a: | Rivero García, María Magdalena; Anton, Anna; Celdrán, Montserrat; Conde Sala, Josep Lluís; Coronas Puig-Pallarols, M; Garcia-Milà, Mercè; Jarque, Maria Josep; Jarque Fernández, Sonia; Martí Sala, Eduardo; Moreno Zazo, Montserrat; Ortega Reverte, Ma. Ángeles; Ribera, Núria (Ribera Turró); Soro-Camats, Emili; Triadó, Carme; Vilaseca Momplet, Rosa María; Villar Posada, Feliciano |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | |
Materia(s): | -Tutoria (Ensenyament) -Formació del professorat -Avaluació contínua -Avaluació formativa -Tutoring (Teaching) -Teacher training -Continuous evaluation -Formative evaluation |
Derechos: | cc-by (c) Rivero García, María Magdalena et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
Tipo de documento: | Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor: | Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) |
Compartir: |