Title:
|
El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara
|
Author:
|
Valls Serra, Núria
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David, |
Resum:
|
Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball. |
Publication date:
|
2016-07-06 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Màrqueting per Internet Planificació estratègica Xarxes socials |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
89 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|