To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/97070

The impact of continuous assessment on a temporal perspective: the results of a pioneering experiment at the University of Barcelona (Spain)
Montolio, Daniel
Universitat de Barcelona
-Avaluació contínua
-Educació superior
-Administració pública
-Continuous evaluation
-Higher education
-Public administration
cc-by-nc-nd (c) Universitat Politècnica de València, 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Article
Article - Published version
Universitat Politècnica de València
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Costa Clos, Mercè, 1969-; Durán Cabré, José María; Espasa Queralt, Marta; Esteller Moré, Alejandro; Jofre Monseny, Jordi; Montolio, Daniel; Sorribas, Pilar; Vázquez Grenno, Javier
Solé Català, Marina; Camós i Ramió, Margarida; Casanellas Chuecos, Montserrat; Medir Tejado, Lluís; Montolio, Daniel; Palau Roqué, Anna M.; Sibina Tomás, Domènec
Casanellas Chuecos, Montserrat; Medir Tejado, Lluís; Montolio, Daniel; Solé Català, Marina; Fachelli, Sandra
 

Coordination

 

Supporters