Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/69324

L'avaluació dels aprenentatges: un estudi de cas sobre l'avaluació continuada i el rendiment acadèmic
Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-
Universitat de Barcelona
Aquesta comunicació es proposa analitzar la incidència de l'avaluació continuada dels aprenentatges en el rendiment acadèmic dels alumnes universitaris durant la darrera dècada. Es centra en el cas d'Història Econòmica Mundial, una assignatura obligatòria a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Aporta noves evidències quantitatives i qualitatives, i, a diferència d'altres estudis, adopta una perspectiva de llarg termini que permet enriquir l'anàlisi.
-Avaluació educativa
-Avaluació contínua
-Rendiment acadèmic
-Aprenentatge
-Educational evaluation
-Continuous evaluation
-Academic achievement
-Learning
cc-by (c) Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-,, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Artículo
Artículo - Versión publicada
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
         

Mostrar el registro completo del ítem