Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/69324
Título: | L'avaluació dels aprenentatges: un estudi de cas sobre l'avaluació continuada i el rendiment acadèmic |
---|---|
Autor/a: | Ramon-Muñoz, Ramon, 1967- |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | Aquesta comunicació es proposa analitzar la incidència de l'avaluació continuada dels aprenentatges en el rendiment acadèmic dels alumnes universitaris durant la darrera dècada. Es centra en el cas d'Història Econòmica Mundial, una assignatura obligatòria a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Aporta noves evidències quantitatives i qualitatives, i, a diferència d'altres estudis, adopta una perspectiva de llarg termini que permet enriquir l'anàlisi. |
Materia(s): | -Avaluació educativa -Avaluació contínua -Rendiment acadèmic -Aprenentatge -Educational evaluation -Continuous evaluation -Academic achievement -Learning |
Derechos: | cc-by (c) Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-,, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
Tipo de documento: | Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor: | Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) |
Compartir: |