Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/28185
Título: | Comparative analysis of a university learning experience: classroom mode versus distance mode |
---|---|
Autor/a: | Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació -Distance education -Teaching strategies -Open learning -Telecommunication in education -Cooperative/collaborative learning -Distance education and telelearning -Interactive learning environments -Teaching/learning strategies -Ensenyament a distància -Telecomunicació en l'ensenyament |
Derechos: | Attribution-NonCommercial 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión presentada Artículo |
Editor: | Springer |
Compartir: |