Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/28185

Comparative analysis of a university learning experience: classroom mode versus distance mode
Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació
-Distance education
-Teaching strategies
-Open learning
-Telecommunication in education
-Cooperative/collaborative learning
-Distance education and telelearning
-Interactive learning environments
-Teaching/learning strategies
-Ensenyament a distància
-Telecomunicació en l'ensenyament
Attribution-NonCommercial 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
Artículo - Versión presentada
Artículo
Springer
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Villar Ribera, Ricardo Alberto; Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Díaz, David